In navolging van Beyond Meat Earnings benadrukken advertenties van het Center for Consumer Freedom wat er echt in nepvlees zit

2022-05-21 20:06:55 By : Mr. Justin Wong

888-776-0942 van 08.00 uur - 22.00 uur ETWASHINGTON, 12 mei 2022 /PRNewswire/ -- Vandaag lanceerde het Center for Consumer Freedom een ​​advertentiecampagne van zes cijfers met een paginagrote advertentie in de New York Post om de aandacht te vestigen op de ultraverwerkte ingrediënten in veel nepvleesproducten.Maandag verschijnt de advertentie ook in de Wall Street Journal.Zie hier de advertentie.De advertentie volgt op het sombere kwartaalrapport van Beyond Meat, waaruit blijkt dat Amerikanen snel hun interesse in nieuwe nepvleesproducten verliezen.De leider in de nepvleesindustrie rapporteerde vandaag in een aankondiging een nettoverlies van $ 100,5 miljoen in Q1 - met een koers die voor het eerst lager was dan de IPO-prijs.Synthetische vleesproducten op plantaardige basis zitten doorgaans vol met moeilijk uit te spreken chemicaliën en conserveermiddelen, waaronder verwerkte soja, methylcellulose, titaniumdioxide en hoge natriumgehalten.Diëtisten en voedingsdeskundigen hebben opgemerkt dat nepvlees niet gezonder is dan natuurlijk vlees.Will Coggin, directeur van het Center for Consumer Freedom, heeft de volgende verklaring vrijgegeven:"De 'nieuwheid' van nepvlees is aan het afnemen. Bewerkte chemicaliën zijn geen gezondere vervangers voor natuurlijke producten."Ga voor meer informatie over alle verwerkte ingrediënten in nepvlees naar CleanFoodFacts.com.BRON Centrum voor consumentenvrijheidCision Distribution 888-776-0942 van 08.00 uur - 21.00 uur ET